I JUST WANT YOU TO KNOW WHO I REALLY AM

Jag. är. så. jävla. patetisk.
Jag har hetsat godis och chips idag, eller nej. Jag hetsar fortfarande godis och chips nu, nu när jag skriver. PATETISK. Varför all denna hets? Varför, kan jag inte få något jävla svar någon gång? Hänt två fina saker idag iallafall; 1. jag fick mvg på samhällsprovet, 2. Sverige har tagit sig vidare till semifinal i handbollen, legendariskt!

Imorgon ska jag åka till växjö för att kolla på Christian när han uppträder med sin grupp från song performance kursen, det ska bli kul. Han sjöng en låt för mig förra helgen, som han ska sjunga imorgon. Hallelujah, fast med hand egna svenska text. Jag fick tårar i ögonen, för det var så vackert, och jag har alltid tyckt han sjunger underbart men detta var något speciellt. Åh! ♥ Jag är en känslig tjej..
Sen på fredag spelar han med sitt band på monokrom (en liten musiklokal i Kalmar), det ska också bli grymt kul. Det kommer vara första gången jag hör deras låtar, vilket gör dte ännu mer spännande!




.


Kommentarer
Postat av: fröken ana

Sv: Ja men så bra att du har nära och kära som du trivs med :) omgivningen är väldigt viktig!

Tack så mkt amanda, detsamma vännen <3



du är INTE patetisk och framför allt inte bara för att du hetsäter!!! Jag förstår att du ställer dig den frågan till dig själv och att du vill hitta svar. Längesen jag hetsåt nu men jag vet hur jobbigt det är.. ush. Spyr du upp maten efter?



GRATTIS till MVGet, duktig du är :)

2010-12-16 @ 15:20:00
Postat av: :)

grattis till mvg:et!!!! hets suger... :( men stay strong det finns mååånga fler dagar!

2010-12-20 @ 01:28:08
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Medeltid

Efter romerska tider, Einhard omnämnanden som i 765-6 Pippin det mer ung spenderade både jul och påsk på Aquis villa ("Et celebravitnatalem Domini i den Aquis villan et paschasimiliter."),[2] vilket måste tillräckligt ha utrustats för att stötta det kungliga hushållet för flera månader. I året av hans coronation 768, Charlemagne kom att spendera Jul på Aachen för den första tiden. Han gick på att återstå där i en herrgård som han kan ha fördjupa, även om det inte finns någon källa som frånsett intygar någon viktig byggnadsaktivitet på Aachen i hans tid byggnaden av Palatinekapell i Aachen (efter 1929, domkyrka) och de palatial presentationskorridorerna. Charlemagne spenderade mest vintrar mellan 792 och hans död i 814 i Aachen, som blev fokusera av hans domstol, och det politiskt centrerar av hans välde. Efter hans död begravdes konungen i kyrkan som han hade byggt; hans original- tomb har varit borttappad, stunder som hans föregav remains bevaras i relikskrinen, var han var reburied, når han har förklarats en saint; hans saintliness, emellertid, aldrig bekräftades mycket brett utanför biskopsstol av Liège var han kan stilla, är venerated ”vid tradition”.[1]



I 936, Otto I krönades konungen i den college- kyrkan som byggdes av Charlemagne. Över de nästa 500 åren mest destinerade konungar av Tysklandet som härskar över Heligt romerskt välde krönades ”,Konung av germansna”i Aachen. Den sist konungen som ska krönas här, var Ferdinand I i 1531.[1] Under Medeltid, Återstod Aachen en stad av regional betydelse, tack vare dess närhet till Flandersoch att uppnå ett blygsamt placera i handeln in woollen torkdukar som gynnas av imperialistiskt, privilegierar. Staden återstod a Fri imperialistisk stadbetvinga till kejsaren endast, men var politiskt alldeles svagt till påverkan politiken av några av dess grann. Den enda herravälden som det rymde, var det över det neighboring mycket små territoriet av Burtscheid, som härskades av a Benedictine abbedissa och tvingat måste för att acceptera, att allt dess trafikerar, passera till och med ”den Aachener reichen”. Även i det sena 18th århundradet, förhindrades abbedissan av Burtscheid från att bygga en väg som anknyter hennes territorium till de neighbouring godsen av hertig av Jülich; staden av Aachen utplacerade även dess handfullsoldater för att jaga bort väg-grävarearna.



Från det 16th århundradet för tidig sort gick ned Aachen i betydelse. I 1656 avfyrar en store skövlade Aachen.[3] Det som var stilla, återstod en förlägga av den historiska mythen och blev nyligen attraktivt som en brunnsort vid en mitt av det 17th århundradet, inte så verkställer mycket på grund av av hoat dess fjädrar på det vård- av dess besökare men, sedan Aachen var därefter - och återstående väl in i det 19th århundradet - ett av centrerar av high-level prostitution i Europa. Traces av denna gömda dagordning av stadens historia kan finnas i de 18th århundraderesehandböc挥猥挥猥挥䍁╒c佃䵍乏3丼⬺䕎呕剅>kerna till Aachen as well as till andra brunnsorter; den huvudsakliga indikeringen för att besöka tålmodig, var ironically syphilis; endast vid avsluta av det 19th århundradet hade rheuma att bli den viktigast anmärker av botar på Aachen och Burtscheid. Detta förklarar varför Aachen valdes som platsen av flera viktiga kongresser och fredfördrag: första kongress av Aachen (ofta sett till som Kongress av Aix-la-Chapelle i Engelskt) i 1668 och att leda till Första fördrag av Aachen i samma år som avslutade Kriga av decentralisering. understödja kongressen avslutat med understödja fördrag i 1748 avslutning Kriga av den österrikiska följden.[1] tredje kongress ägde rum i 1818 för att avgöra ödet av upptaget Napoleonic Frankrike.

2010-12-20 @ 10:35:15
Postat av: Anonym

HAHAHA oj. det där skulle det inte stå. det skulle vara ett HJÄETA :(

2010-12-20 @ 10:35:34
Postat av: Anonym

<3



aah det vet hon. hon vet inte riktigt vad jag sysslar med men hon vet ja ska göra så, hon skall också det :) puss

2010-12-21 @ 18:08:49
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0