DON'T DRINK AND DRIVE, YOU'LL KILL SOMEONE

Nämnde ju rattfylla i detta inlägg.
Rattfylla är något jag tycker så illa om att jag bara vill spy på de personer som kör fulla. Jag skiter fullständigt i om en idiot vill sätta sig i en bil och riskera sitt egna liv, men att riskera andras liv när man sätter sig bakom ratten, är det inget man tänker på?! Jag tycker inte att man ska sätta andras liv i fara, speciellt inte när det är en själv som gör ett brott, med vilja. Nej, så gör man inte!

Skulle aldrig sätta mig i en bil med en rattfull chaufför, verkligen inte. Jag tror lite det beror på att mamma förlorade sin bror i en bilolycka. Jag vet inte om han var full, somnade eller tog livet av sig, allt mamma säger är att han körde in i en stenmur. Jag vill inte att hon ska förlora en till person i en bilolycka. Så snälla tänk innan du kör rattfull, det kan förstöra så många liv. Det är inte ditt liv jag bryr mig om, det är de andras liv. För jag anser att om man ens sätter sig bakom ratten full, så är man en vårdslös person,  och jag hatar det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skirvit. vart med om liknande. jag själv.

agree. puss

2010-12-13 @ 12:35:39
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0