DE SÄTTER UPP AFFISCHER ÖVERALLT SOM SÄGER "VI TJÄNAR MER ÄN DIG"

Nej, jag måste skärpa mig helt enkelt. Tog nyss bilder på mig själv för att ha några före bilder att jämföra med sen när jag gått ner i vikt. Fyfan vad hemskt det är. Kanske visar er dem sen, bara för att motivera mig själv att bli av med allt äckligt. Sjukt oproportionelig är jag också. Blä.

Har inte tid för gymmet nu heller så jag har gjort en lista på hur jag ska kunna "träna" osv. utan att gå till gymmet och fortfarande hinna med plugget. Detta är det jag ska göra per dag:
♦ 50 vanliga situps
♦ 50 sneda situps
♦ 50 armhävningar
♦ 50 benöj (25 på varje ben)
♦ 50 tåhävningar
♦ ingen hets
♦ äta mindra portioner när jag väl äter
Basic saker, eller hur? Och jag kan ändå inte göra det, skaffa diciplin Amanda!

 
.



Kommentarer
Postat av: amanda

Ja fiii fan vad snygga vi kommer vara då :D pepp! <3

2010-12-02 @ 21:03:28
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: B

Tack! Det hoppas jag med.



Snygg bild på Nicole btw! Dör lite..

2010-12-04 @ 09:58:17
URL: http://beautifulandskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0