DE SÄGER ATT KÄRLEK ÄR NÅGOT VI BEHÖVER


  .
Jag har klarat dagen bra matmässigt idag faktiskt! Inget hets eller överätande, mindre portioner än vanligt också. Att klara det gör en så jävla peppad! Jag ska bli smalare, jag ska, jag ska, jag ska. Det vägrar jag att kompromissa med.

Idag på geografi lektionen pratade vi om befolkningsökning, och att det inte finns mat till alla (om alla hade varit vegeterianer hade det varit betydligt mindre svält, nästan ingen), och att vi som bor i i-länder äter på tok för mycket mat. Kändes som om lärare pekade på mig "Det är du Amanda, du äter upp all mat. Det är du som äter för mycket och är fet, du måste dela med dig. Din feta kossa, har du inte ätit nog?". Fast jag gjorde ju givetvis inte det, men det kändes som det. Jag vill inte vara den som äter så mycket.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så känner jag med när vi pratar om svält och sådant. fast det är ju sant, att det är sådana som mig som föstör världen. kul liksom.



(ja. det har hänt saker som gjorde att jag var tvungen att radera allting. men kan inte skriva om det. ingen skada skedd, så att säga.)

2010-12-09 @ 12:01:38
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: fröken ana

tack :) detsamma.

ja, jag vet.. det va för att jag funderade på att ta bort lösenordet men har nu ångrat mig nu igen. Ska behålla det.



hur mår du? sorry att jag inte hört av mig eller så, ligger för hemma och är sjuk :(

2010-12-09 @ 15:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0