DAY 12 – WHAT'S IN YOUR BAG

Jag har en ganska stor väska, så jag brukar ha med mig det mesta, detta är vad som finns just nu:
(när det är skola är den mest fylld av anteckningsblock och skolböcker..)

♦ Bläck- och markeringspennor
♦ Lypsyl
♦ Pånbok
♦ Silica forte tabletter
♦ Kalender
♦ Deo
♦ Trosor (?! måste legat kvar från någon gång jag var hemma hos Christian, haha)
♦ Plåster
♦ 6 tändare
♦ Ciggpaket
♦ Tuggummipaket
♦ Nagelfil
♦ Post-it lappar
♦ En pocketbok
♦ Mina glasögon
♦ Halsband
♦ Godispapper (ännu ett bevis på att jag är så jävla äcklig och fet, fyfan)
♦ Handkräm
♦ Busskort

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe ja tusan va mkt skräp man har i väskan egentligen.

2010-12-27 @ 19:57:35
URL: http://itsabrandnewday.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Åhh tack! Men killerbody kanske är att ta i :P men det var kul med några blickar o komplimanger irl :)



haha 6 tändare!! skönt det skulle vara o träffa på dig på stan, tappar alltid bort mina tändare.

2010-12-30 @ 16:17:49
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0