DAY 11 – YOUR SIBLINGS

Jag har en lillasyster, Maja. Hon har alltid vara den söta av oss, alltid fått mest uppmärksamhet, och jag får jämt höra "åh, vad söt din syster är". Det är så irriterande, kan ingen tycka jag är söt? Nej just det, jag är ju fet.. Tillbaks till Maja, hon spelar fotboll och tycker om sin pojkvän. Hon har världens lockigaste (och finaste) hår och har fin mage. Lite blyg är hon också, men vi kan snacka om det mesta, när vi väl får tummen ur och pratar på riktigt med varandra. Hon är allt bra hon min syster.

(vill inte snacka för mycket om henne, med tanke på att hon kanske inte vill det)


Kommentarer
Postat av: Anonym

din syster är säkert jätte gullig! Men jag tycker du är sjuuukt söt! puss

2010-12-23 @ 20:00:34
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: mathea

har din lillasyster någon blogg som man kan se ? : ) eller bild eller något? :)



sv. ja men eller hur. det borde vi göra! :D Jag har aldrig varit på just den festivalen förr, men den verkar awesome! Har du varit där?

2010-12-23 @ 22:35:11
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0