TRY TELLING HIM IT'S JUST A LITTLE FUR TRIM

Jag är tydligen en förbannat irriterande moralkärring enligt T. Varför? Jo, hon sa att hon ville köpa en pälsväst nu till hösten. Då tyckte jag att hon skulle köpa en fejk med tankte på djuren. De flås levade. Död hud med hår från ett djur på en människa, ni hör ju hur illa det låter? Men nej, jag är bara en jävla moralkärring som snackar om att djuren ska ha rätt att behandlas bra de också. Har den bruden inget vett i skallen? Jag accepterar att du vill bära päls, men jag kan inte förstå varför. Varför kan du inte bara acceptera att jag tycker det är fel? Lär dig respektera andras åsikter, du behöver inte hålla med, bara respektera.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0