WHAT THE FUCK IS THIS? OH, IT'S THE BASS!

Jag är ond. Jag tränade med Linnéa igår och jag förväntade mig att hon skulle vara så jävla mycket duktigare än mig på konditionen. Men det var hon inte! Man verkligen såg att hon led, snubblade och fick hålla i sig hela tiden. Jag sprang på, jag flög liksom fram den gången. Jag flög fram för fyfan vad gutt det kändes att vara bättre än sin bästa kompis som är sjukt smal. Jag är ond.  Jag verkligen njöt av att hon var sämre än mig, äntligen var jag bättre. På styrkan var jag också mycket starkare, men dte trodde jag nästan eftersom hon aldrig tränat styrka i hela sitt liv. Men jag är ond. Jag är ond för jag tyckte det var härligt att hon sög så jävla hårt. Jag är en hemsk människa.

Nu dränker jag mig i musik. Crystal Castles ♥
Sjukt grymma live, och Alice Glass är typ snyggaste bruden någonsin
Tumblr_lgditwzd6e1qb8l19o1_500_large
.


Kommentarer
Postat av: -

I ett sådant läge tänker du precis som jag gör. Jag älskar också när jag är bättre än andra, men hatar när jag inte är det. Ifall jag vet att jag är sämre än någon på någonting så brukar jag hoppa över det för att slippa vara sämre. heh

2011-03-05 @ 01:39:37
URL: http://notstrongenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0