KILLEN SNIFFAR LIM OCH HÄNGER MED BÖGAR

Igår hann jag inte träna för jag skulle gå på lite olika secondhand butiker med Tilda. Det var mysigt! Inte en tyst sekund med den bruden alltså, vi har alltid något att prata om. Det är skönt, för då slipper man tänka på allt annat.
Hetsade dock på kvällen igår när jag pluggade (hur fan går det ihop sig?!). 11 chokladmuffins. Vill inte ens tänka på hur mycket kalorier jag tryckte i mig genom det.. Varför ska jag alltid förstöra för mig själv? Dagen hade gått jättebra matmässigt innan jag tryckte i mig muffinsen... Varför?

Om jag fortsätter såhär kommer jag aldrig blir smal. Jag måste bli smal, jag måste skärpa mig!
Snälla fina ni, hjälp mig. Vad som helst, hjälp mig.


      .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0