NU JAGAR JAG MORGONEN LÄNGST AVENYER

Mår lite bättre nu, jag har ingen feber längre i alla fall.
Jag har tänkt på en sak jag brukar göra när jag är på väg att börja gråta och jag inte vill visa det, eller om  jag blir sugen på något. Jag börjar ”knacka”, eller slå på mina nyckelben. Omedvetet.  Har gjort så i några år nu. Christian hatar när jag gör det, han säger att det ser och låter så hemskt.  Men jag behöver det, måste göra något så jag inte börjar gråta, eller börjar äta.

Tumblr_lfsq6vl1i91qcov8uo1_400_large
.


Kommentarer
Postat av: h2o

shit. tappade nästan andan när jag läste detta. jag gör exakt samma sak :s

sitter och trummar på dem, eller håller i dem eller gör någonting, bara jag rör dem. eller, du vet den här rörelsen man gör med fingrarna, som en våg från lillfingret till tummen, haha förstår du? sådär gör jag. har inte ens tänkt på det förrän jag läste inlägget nu. sjukt. gör samma sak på höftbenen innan jag somnar. skumt att jag inte reflekterat över det innan.

2011-03-09 @ 20:15:59
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Jag brukar stryka mina med pek- och långfingret.. Har heller inte tänkt på förrän jag läste det här. Inte för att dom är så värst tydliga, men i alla fall..

2011-03-10 @ 17:45:22
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0