LEK, SPRING OCH STÅHEJ, JAG ÄR EN FET TJEJ

Träningen har gått superbra idag! Känner mig verkligen peppad för att klara detta nu. Christian ska ha en fin flickvän, han ska inte skämmas för att dras med en fet och sladdrig brud. Ush. Jag ska bli smal, han ska tycka jag är sexig, vilja visa upp mig! Han kommer älska mig mer som smal.

Idrotten i skolan; hinderbana
Första gympasset (kl 14.45); 10 min jogg, mage och bröst
Andra gympasset (kl 17.40); -200kcal på rullbandet, axlar och ländrygg
Jag hann inte gå på rullbandet så länge idag för mamma skulle hem tidigt från gymmet..

Har ätit helt okej idag ändå:
1 fincrisp m. vegetarisk skinka och keso + vatten
1 morot och vitlökssås + vatten
1 fincrips m. vegetarisk skinka, banan + vatten
1/3 laxfilé m. pesto, en potatis + vatten

Lite för att vara mig.. Ganska mycket för er antar jag? Men jag följer planen bra hittils!


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Jag tror inte att han älskar dig mer som smal.

2011-03-01 @ 16:51:33
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: Rebecka

näe det är lite mat!:) kul att du är taggad för träningen!

2011-03-01 @ 18:21:39
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-02 @ 01:32:54
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0